ΛΑ.ΣΥ. Βριλησσίων : Αναφορικά με ζητήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας στα Βριλήσσια και τη σχετική ερώτηση που κατέθεσε στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 16/10/2024 - e-Vrilissia

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024

ΛΑ.ΣΥ. Βριλησσίων : Αναφορικά με ζητήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας στα Βριλήσσια και τη σχετική ερώτηση που κατέθεσε στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 16/10/2024

 


«Αυτοί που μας κλέψαν το βιβλίο από το χέρι, μας κατηγορούν ότι μείναμε αδιάβαστοι»

Μπέρτολτ Μπρεχτ

Στο Δημοτικό Συμβούλιο Βριλησσίων στις 16/10/2024 συζητήθηκε η θεματική παρέμβαση της Λαϊκής Συσπείρωσης σχετικά με τα ζητήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας στα Βριλήσσια.

Η τοπική διοίκηση κλήθηκε να απαντήσει στα 9, απολύτως συγκεκριμένα, ερωτήματα που της θέσαμε.

Μπορείτε να διαβάσετε τα 9 ερωτήματα και της εισήγηση στο κάτωθι link:

https://shorturl.at/9EcIS

Στο βίντεο η δευτερολογία του επικεφαλής της ΛΑ.ΣΥ. Βριλησσίων Βασίλη Αρχιμανδρίτη.

https://www.facebook.com/share/v/nUFSmKRpVQYpjTB5

.

▪️Το σύνολο των απαντήσεων της διοίκησης αποτυπώνει την πλήρη ευθυγράμμισή της με το κυβερνητικό αφήγημα ότι: «λεφτά δεν υπάρχουν, μην ζητάτε υπερβολές». Για τις λαϊκές ανάγκες τα λεφτά δεν φτάνουν, για τους εφοπλιστές και τις πράσινες business όμως περισσεύουν…

➡️Σύμφωνα με αυτή την αντίληψη κρίνεται ως ασύμφορο και υπερβολικό να διεκδικούμε 3ο Λύκειο στην πόλη μας, όταν στο 1ο Λύκειο Βριλησσίων μαθητεύουν 385 μαθητές και στο 2ο Λύκειο Βριλησσίων μαθητεύουν 382 μαθητές.

➡️Κρίνεται ως υπερβολικό γιατί δεν υπάρχουν πλέον τόσοι μαθητές, αλλά την ίδια στιγμή ας κτίσουμε 6 αίθουσες για να στεγάσουμε, υπάρχουσες ανάγκες στο 2ο Γυμνάσιο και Λύκειο. Άρα υπάρχουν ανάγκες ή όχι;

➡️Ας διατηρήσουμε τις προκάτ αίθουσες – κουτιά στα σχολεία της πόλης μας – οι οποίες να θυμίσουμε ότι και αυτές προσωρινά τοποθετήθηκαν πριν 30 χρόνια – αλλά, όπως συχνά λέει ο θυμόσοφος λαός μας: «ουδέν μονιμότερον του προσωρινού».

➡️Όνειρο θερινής νυκτός η ύπαρξη αιθουσών φυσικής, χημείας, πληροφορικής, μουσικής, όπως δηλαδή δεδομένα θα έπρεπε να υφίστανται σε ένα σχολείο το έτος 2024.

➡️Στις «ελληνικές καλένδες» η διαχείριση της ανισοκατανομής των μαθητών στα σχολεία της πόλης, στη θεωρία η πεζογέφυρα στην οδό Αναπαύσεως για την ασφαλή διέλευση πεζών, ιδίως των μαθητών, στο ύψος της οδού Αγιάσου.

➡️Στο απώτερο μέλλον η ολοκλήρωση πλήρους αντισεισμικού και αντιπυρικού ελέγχου στο σύνολο των σχολείων της πόλης μας.

➡️Στη διαχείριση και στο φιλότιμο η αντιμετώπιση των οξυμένων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η εκπαιδευτική κοινότητα λόγω της, πανθομολογούμενης, ελλιπούς κρατικής χρηματοδότησης. Μην επεκταθούμε καν σε ζητήματα υποδομών, ασφαλτοστρώσεων κλπ…

▪️Με άλλα λόγια το «πάμε και όπου βγει», ταιριάζει περίτρανα σε μια τοπική και κεντρική διοίκηση, που αντιμετωπίζει και τα ζητήματα της παιδείας με όρους κόστους -οφέλους και τους εργαζόμενους ως πελάτες.

.

❗Θα το επαναλάβουμε όμως, όσες φορές χρειαστεί: οι ανάγκες των παιδιών μας ΔΕΝ είναι κόστος.

Η πρόσβαση στην παιδεία, στον πολιτισμό και στον αθλητισμό δεν είναι πολυτέλεια και εμπόρευμα αλλά δικαίωμα.

Τίποτα από αυτά που δικαιούμαστε εμείς και τα παιδιά μας δεν είναι προνόμιο λίγων και εκλεκτών.

Δεν θα επιτρέψουμε να συνηθίσουμε την αθλιότητα. Δεν θα επιτρέψουμε την κανονικότητα που μας επιβάλουν. Μια κανονικότητα στην οποία διευθυντές σχολείων βάζουν χρήματα από την τσέπη τους για ήδη υγιεινής, συλλόγους γονέων να αγοράζουν κλιματιστικά και γονείς να πληρώνουν ακόμα και για χαρτί Α4.

Με αισιοδοξία, που αντλούμε από το χαμόγελο των παιδιών μας, καλούμε τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές να οργανώσουν την πάλη τους μέσα από τα συλλογικά τους όργανα, και να παλέψουν για την ολόπλευρη μόρφωση και τη ζωή που μας αξίζει, για σχολεία και Εκπαίδευση που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες μας.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages